Patyčių dėžutė
Projektai
TARPTAUTINIAI STEAM PROJEKTAI

Programos „Erasmus+“ projektas „Vanduo, vėjas ir saulė – ekologija smagiai“ , „Water, Wind and Sun – Ecology Can be Fun“
Tikslas:
Supažindinti mokinius su alternatyviais energijos šaltiniais, gilinti mokinių žinias
apie atsinaujinančius energijos šaltinius, energijos suvartojimą ir jos taupymą, skatinti
mokinių domėjimąsi ekologija, jų norą mokytis fizikos, matematikos; pažinti naujas
kultūras, pasidalinti patirtimi, mokytis vieniems iš kitų.

„Bookmark exchange“ skirtukų mainų projektas
Tikslas: Skatinti mokiniu pasidomėti knygų skirtukų atsiradimo istorija ir sukurti skirtuką, skirtą užsieniečiui draugui.

Programos „Erasmus+“ projektas „Pick up STEAM!“
Tikslas:
* skatinti mokinių domėjimąsi STEAM dalykais;
*ugdyti mokinių kūrybiškumą, gebėjimą dirbti komandoje ir spręsti problemas,
kritinį mąstymą, novatoriškumą;
*skatinti mokyklas – projekto partneres – integruoti STEAM į įvairias veiklas,
taikant patirtinio, projektinio ir problemų sprendimu grįsto mokymosi
metodikas;
*gerinti bendravimo įgūdžius anglų kalba ir domėtis kitomis Europos kalbomis
ir kultūromis;
*skatinti mokinių domėjimąsi klimato kaita ir aplinkosauga.

Projektas „Paper Miracles“
Tikslas: ugdyti technologinius, inžinerinius, meninius bei matematinius įgūdžius pasitelkiant
origami techniką, lavinti anglų kalbos įgūdžius bendraujant ir bendradarbiaujant su partneriais.
STEAM TIRIAMIEJI PROJEKTAI

Metų laikų požymių bei jų kaitos stebėjimas ir fiksavimas
Tikslas: Stebėti metų laikų kaitą, tyrinėti, analizuoti, aptarti ir fiksuoti kiekvieno mėnesio
požymius.

Mano žalioji palangė
Tikslas: Susipažinti, kaip atrodo skirtingos augalų sėklos; mokytis sėti, prižiūrėti, auginti augalus;
sužinoti, kokių sąlygų reikia, kad augalas galėtų augti; susipažinti su augalo dalimis.

Vandens įtaka sėklų daigumui ir augalų augimui
Tikslas: supažindinti mokinius su vandens svarba gyvajai gamtai. Sukonstruoti kambarinių
augalų laistymo sistemą.

Maisto produktų sudėties tyrimas
Tikslas: ištirti 3 – 5 duonos, pieno, mėsos gaminių sudėtį, daugiau sužinoti apie vitaminus, esančius
vaisiuose ir daržovėse.

Duoneles kelias nuo grūdo iki stalo
Tikslas: Išanalizuoti, nuosekliai sudėlioti, iliustruoti ir apibūdinti duonelės kelią nuo grūdo iki mūsų stalo. Atskleisti, kokį darbą ir kokių profesijų žmonės nudirba, kol duonelės kepaliukas patenka ant mūsų stalo.

Poilsio erdvių kūrimas
Tikslas: tyrinėti poilsio erdves, sukurti priemones (žaidimus) iš įvairių medžiagų

Augu su knyga
Tikslas: mokytis išsirinkti knygą, tobulinti skaitymo įgūdžius, formuoti įprotį skaityti.

Metų laikų dėlionė
Tikslas: stebėti, tyrinėti metų laikus.

Gamtinių medžiagų naudojimas būsto statyboje
Tikslas: panaudojant gamtinius išteklius, sukonstruoti statinius.

Modernaus miesto statymas
Tikslas: stebėti, lyginti įvairių namų architektūrą, pastatyti modernų miestą.

Kaip išvengti pelėsio?
Tikslas: nustatyti pelėsio augimui būtinas sąlygas ir remiantis jomis parengti
rekomendacijas padedančias išvengti pelėsio.

Popieriaus skaidymas
Tikslas: įvairių popieriaus gaminių skaidymo pokyčių stebėjimas ir analizavimas.

Netradicinio lietuvių kalbos mini žodyno parengimas angliškai kalbantiesiems
Tikslas: sudaryti, iliustruoti ir įgarsinti netradicinį kasdienėje kalboje dažnai
pasitaikančių lietuviškų žodžių žodyną angliškai kalbantiesiems.

Mano ateitis – mano įkvėpėjas
Tikslas: išanalizuoti žurnalistikos ir sporto trenerių (futbolo, plaukimo, krepšinio, dziudo ar
kt.) profesijas, siekiant išsiaiškinti, kuri profesija man tinkamesnė.

Vanduo
Tikslas: sukurti stalo žaidimą 6 – 8 klasių mokiniams, kuris paįvairintų ugdymo procesą ir
suteiktų gimtosios kalbos, istorinių, geografinių žinių apie vandenį.
Pažįstu savo gimtinę
Veiksmų planas

Mitinės lietuvių sakmių būtybės

Sukulentų „oazė“ namuose
Tikslas: išmokti sukurti sukulentų oazę.

Bioplastiko panaudojimo galimybės
Tikslas: iš natūralių medžiagų pasigaminti bioplastiko, ištirti jo savybes, bei atrasti jo
panaudojimo galimybių

Gaublio formos šviestuvo gamyba
Tikslas: Pagaminti gaublio formos šviestuvą.

Elektra ne tik naudinga, bet ir pavojinga

Alytaus Panemunės progimnazijos lauko sporto aikštynų renovacija“
Tikslas: Suprojektuoti Alytaus Panemunės progimnazijos lauko sporto aikštynus atitinkančius šių dienų
mokyklos mokinių bei Panemunės seniūnijos gyventojų poreikius.

Mėnulio fazės
Tikslas: Paruošti pristatymą tema „Mėnulio fazės“ ir dalyvauti respublikiniame kūrybinių darbų
konkurse „Fizikos bandymai aplink mus“.

Muzikavimas su įdomiais, savo pasigamintais muzikos instrumentais
Tikslas: Gerinti mokinių susidomėjimą technologijomis, gamtos mokslais,
menais/muzika ir ugdyti kūrybiškumo, verslumo, iniciatyvumo kompetencijas.

Sukurk savo sukulentą
Tikslas: pritaikyti augalų nelytinio dauginimosi žinias ir nelytiniu būdu dauginti
sukulentus.

Šešėlis
Tikslas: Paruošti pristatymą tema „Šešėlis“ ir dalyvauti respublikiniame kūrybinių darbų konkurse
„Fizikos bandymai aplink mus“.
INŽINERINIAI TIRIAMIEJI PROJEKTAI

Vaikų pramogų parko Alytuje vizija
Tikslas: remiantis geriausiais pasaulyje pramogų parkų inžineriniais sprendimais, ugdyti mokinių
inžinerinę kompetenciją, padėti kurti vaikų pramogų parko Alytuje fragmentą, statyti nesudėtingas
inžinerines konstrukcijas, skatinti išreikšti kūrybines galias.

Tiltas savo rankomis
Tikslas: padėti mokiniams plėtoti inžinerinę kompetenciją, atskleisti savo kūrybiškumą, sprendžiant
inžinerines problemas, ugdyti(s) gebėjimą taikyti mokslo ir technologijų žinias, kuriant, projektuojant
ir įgyvendinant nesudėtingus inžinerinius gaminius.

Inžineriniai sprendimai kuriant 2050 metų Alytų
Tikslas: domintis Alytaus miesto praeitimi ir dabartimi, sukurti 2050 metų Alytų.
INŽINERINIAI KŪRYBINIAI TIRIAMIEJI PROJEKTAI
Mediniai žaislai, jų projektavimo ypatumai
Veiksmų planas
Plaukų augimo vidutinio greičio nustatymas
Veiksmų planas

Panemunės progimnazijos erdvių modernizavimo projektas, pasitelkiant optinę apgaulę
Tikslas: atnaujinti, modernizuoti mokyklos erdves sieninės tapybos būdu, naudojant
optinę iliuziją, ugdyti kūrybinius, meninius gebėjimus.
KITI PROJEKTAI