Komisijos ir darbo grupės

Rgs 24, 2019

KOMISIJOS:

  • Vaiko gerovės komisija;
  • Mokyklos dokumentų ekspertų komisija (atlieka dokumentų vertės ekspertizę ir nagrinėja dokumentų tvarkymo ir apskaitos klausimus);
  • Ilgalaikio ir trumpalaikio materialinio turto pripažinto nereikalingu arba netinkamu (negalimu) naudoti komisija;
  • Ilgalaikio ir trumpalaikio materialinio turto ir įsipareigojimų metinei inventorizacijai komisija.

DARBO GRUPĖS:

  • Koordinacinė grupė mokyklos veiklos kokybei įsivertinti;
  • Elektroninio dienyno administravimo ir priežiūros grupė;
  • OLWEUS patyčių prevencijos programos koordinacinio komiteto ir MSG grupės;
  • Darbo grupė informacijai mokyklos interneto svetainėje skelbti.

MOKYTOJŲ METODINĖS GRUPĖS:

  • Mokytojų metodinės grupės pirmininkė – Renata Ononigve, gamtos ir žmogaus, biologijos mokytoja metodininkė, chemijos mokytoja.
  • Pradinio ugdymo mokytojų metodinė grupė – grupės pirmininkė Asta Šarkelienė, pradinių klasių mokytoja metodininkė.
  • Dorinio, fizinio, meninio ir socialinio ugdymo mokytojų metodinė grupė – grupės pirmininkė Dovilė Narkunienė, fizinio ugdymo mokytoja metodininkė.
  • Kalbinio ugdymo mokytojų metodinė grupė – grupės pirmininkė Jolita Snarskaitė, anglų kalbos mokytoja metodininkė.
  • Matematinio ir gamtamokslinio ugdymo mokytojų metodinė grupė – grupės pirmininkė Renata Ononigve, gamtos ir žmogaus, biologijos mokytoja metodininkė, chemijos mokytoja.
  • 5–8 klasių vadovų metodinė grupė – grupės pirmininkė Vita Marcinkevičienė, vyresnioji informacinių technologijų, matematikos mokytoja.
  • Pagalbos mokiniui specialistų metodinė grupė – grupės pirmininkė Jolanta Kazakevičienė, logopedė metodininkė.

Metodinę veiklą mokykloje kuruoja Vilma Skestenienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

 

VAIKO GEROVĖS KOMISIJA

Vaiko gerovės komisija progimnazijoje atlieka šias funkcijas:

  • analizuoja mokinių elgesio taisyklių pažeidimus, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus;
  • analizuoja mokinių vėlavimo į pamokas ir mokyklos nelankymo priežastis;
  • analizuoja vaikų tarpusavio santykių, pedagogų ir vaikų santykių problemas;
  • analizuoja teikiamos švietimo pagalbos mokiniui veiksmingumą;
  • atlieka vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), pirminį įvertinimą;
  • teikia rekomendacijas pedagogams, tėvams (globėjams, rūpintojams) dėl specialiojo ugdymo būdų, metodų, trukmės pritaikymo, techninės pagalbos ir specialiųjų mokymo priemonių naudojimo, organizuoja ir koordinuoja ugdymo programų pritaikymą;
  • įvykus krizei mokykloje, organizuoja krizės valdymo priemones;
  • inicijuoja mokykloje dirbančių mokytojų kvalifikacijos tobulinimą vaikų gerovės užtikrinimo srityje.

 

Naujienų prenumerata

Sužinokite mokyklos naujienas pirmi.

Skip to content