Patyčių dėžutė
Komisijos ir darbo grupės
KOMISIJOS:
- Vaiko gerovės komisija;
- Mokyklos dokumentų ekspertų komisija (atlieka dokumentų vertės ekspertizę ir nagrinėja dokumentų tvarkymo ir apskaitos klausimus);
- Ilgalaikio ir trumpalaikio materialinio turto pripažinto nereikalingu arba netinkamu (negalimu) naudoti komisija;
- Ilgalaikio ir trumpalaikio materialinio turto ir įsipareigojimų metinei inventorizacijai komisija.
DARBO GRUPĖS:
- Koordinacinė grupė mokyklos veiklos kokybei įsivertinti;
- Elektroninio dienyno administravimo ir priežiūros grupė;
- OLWEUS patyčių prevencijos programos koordinacinio komiteto ir MSG grupės;
- Darbo grupė informacijai mokyklos interneto svetainėje skelbti.
MOKYTOJŲ METODINĖS GRUPĖS:
- Mokytojų metodinės grupės pirmininkė – Renata Ononigve, gamtos ir žmogaus, biologijos mokytoja metodininkė, chemijos mokytoja.
- Pradinio ugdymo mokytojų metodinė grupė – grupės pirmininkė Asta Šarkelienė, pradinių klasių mokytoja metodininkė.
- Dorinio, fizinio, meninio ir socialinio ugdymo mokytojų metodinė grupė – grupės pirmininkė Dovilė Narkunienė, fizinio ugdymo mokytoja metodininkė.
- Kalbinio ugdymo mokytojų metodinė grupė – grupės pirmininkė Jolita Snarskaitė, anglų kalbos mokytoja metodininkė.
- Matematinio ir gamtamokslinio ugdymo mokytojų metodinė grupė – grupės pirmininkė Renata Ononigve, gamtos ir žmogaus, biologijos mokytoja metodininkė, chemijos mokytoja.
- 5–8 klasių vadovų metodinė grupė – grupės pirmininkė Vita Marcinkevičienė, vyresnioji informacinių technologijų, matematikos mokytoja.
- Pagalbos mokiniui specialistų metodinė grupė – grupės pirmininkė Jolanta Kazakevičienė, logopedė metodininkė.
Metodinę veiklą mokykloje kuruoja Vilma Skestenienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.
VAIKO GEROVĖS KOMISIJA
Vaiko gerovės komisija progimnazijoje atlieka šias funkcijas:
- analizuoja mokinių elgesio taisyklių pažeidimus, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus;
- analizuoja mokinių vėlavimo į pamokas ir mokyklos nelankymo priežastis;
- analizuoja vaikų tarpusavio santykių, pedagogų ir vaikų santykių problemas;
- analizuoja teikiamos švietimo pagalbos mokiniui veiksmingumą;
- atlieka vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), pirminį įvertinimą;
- teikia rekomendacijas pedagogams, tėvams (globėjams, rūpintojams) dėl specialiojo ugdymo būdų, metodų, trukmės pritaikymo, techninės pagalbos ir specialiųjų mokymo priemonių naudojimo, organizuoja ir koordinuoja ugdymo programų pritaikymą;
- įvykus krizei mokykloje, organizuoja krizės valdymo priemones;
- inicijuoja mokykloje dirbančių mokytojų kvalifikacijos tobulinimą vaikų gerovės užtikrinimo srityje.