Patyčių dėžutė
Projekto „Keliaujame, važiuojame, skrendame, plaukiame„ veiklos
Norėdami išsiaiškinti transporto priemonių judėjimo principus, kovo 25d. 4b klasės mokiniai lankėsi Alytaus atviros prieigos STEAM centre, kur dalyvavo edukacijoje „SPEED-BOT konstravimas ir programavimas”. Čia kūrė ir programavo transporto priemones, o vėliau su jomis dalyvavo kovų ringe. Įgiję daug naujų žinių ir vertingos patirties, visa tai panaudos savo STEAM projekto “Keliaujame: važiuojame, skrendame, plaukiame” kūrybinėse veiklose.
Edita Dervinienė pradinių klasių mokytoja metodininkė
Edukacija „Ateities inžinierius: praktinė edukacija su LEGO“
Nuo tos akimirkos, kai kažkas daužydamas vieną akmenį į kitą pasigamino įrankį su aštria briauna iki dienos, kai Marse nusileido nuotraukas į Žemę siuntę zondai, kai kurie žmonijos pasiekimai vertintini kaip išskirtinai revoliuciniai. Tad lapkričio 8d. 4b klasės mokiniai, vykdydami STEAM inžinerinio projekto “Keliaujame: važiuojame, skrendame, plaukiame” veiklas, dalyvavo edukacijoje “Ateities inžinierius: praktinė edukacija su LEGO”. Vaikai aiškinosi inžinerinių išradimų svarbą šalies vystymuisi, konstravo įvairaus sudėtingumo elektromobilius, organizavo lenktynes. Į edukacijos veiklas taip pat įsitraukė 4a ir 3b klasių mokiniai, kurie konstravo dar ir liftus. Edukacinis renginys suteikė vaikams įdomių kultūrinių žinių apie inžinerijos išradimus, ugdė jų kūrybiškumą bei kritinį mąstymą. Vaikai geriausiai mokosi per veiklą, kuri skatina jų smalsumą ir kūrybiškumą, o LEGO yra puiki priemonė įgyvendinti šį tikslą.
Edita Dervinienė,
pradinių klasių mokytoja metodininkė