Patyčių dėžutė
Projekto „Ką slepia tavo telefonas“ veiklos
Telefonų dėžučių pristatymas
Telefonų dėžučių gamyba
Mokiniai bendradarbiaudami grupėse, pasirinkę medžiagas gamino telefonų dėžutes. Dėžučių gamybai buvo panaudota medienos fanera, kartonas, putplastis, medvilnė. Mokiniai sąmoningai pasirinko medžiagas, kurias galima perdirbti ir panaudoti dar kartą, pavyzdžiui, – kai kurios dėžutės pagamintos iš batų dėžučių ar nebenaudojamos faneros.
Telefonų dėžučių maketų kūrimas
Dalyvaudami STEAM projekte „Ką slepia tavo telefonas“, 8-tų klasių mokiniai išbandė savo kūrybines jėgas, kuriant unikalius telefonų dėžučių maketus. Jų darbai atspindėjo įvairias vizijas, kaip galėtų atrodyti patrauklios dėžutės telefonams. Projekto koordinatorės D. Narkunienė ir D. Puleikienė pabrėžė kritinio mąstymo ir kūrybiškumo svarbą, skatindamos mokinius ieškoti inovatyvių sprendimų.
Senų telefonų paroda
Iniciatyva komplimentų telefonas
Taisyklingo pranešimo kūrimas telefone
Vykdant STEAM projektą progimnazijoje „Ką slepia tavo telefonas?“ (D. Narkunienė, D. Puleikienė) 8-kai lietuvių kalbos ir literatūros pamokose (L. Matonienė, A. Kibildienė, I. Visockienė) mokėsi kurti taisyklingą pranešimą telefone. Mokiniai sužinojo, jog pranešimas turi būti parašytas taisyklinga kalba, aiškiai ir tiksliai.
Apklausos kūrimas ir rezultatai
8-okai kūrė anketą 5-7 klasių mokiniams, kurią pastarieji pildė informacinių technologijų metų, siekdama išsiaiškinti, kiek laiko mokiniai praleidžia telefone. Štai apklausos rezultatai.
Telefono istorija: nuo idėjos iki išmaniojo įrenginio
Vykdant STEAM projektą progimnazijoje „Ką slepia tavo telefonas?“ (D. Narkunienė, D. Puleikienė) 8-kai per istorijos pamokas (V. Dzeikauskienė) aiškinosi, kaip užsimezgė telefono idėja, kas ir kada išrado pirmąjį telefoną, kaip jie keitėsi. Mokiniai aktyviai atlikinėjo jiems skirtas užduotis: sprendė kryžiažodį, diskutavo, kokio telefono tikimasi ateityje. Taip pat suorganizuota senų telefonų paroda.
Edukacija „Rūšiuokime teisingai”
Vasario 1 d. vyko nuotolinė edukacija 8c klasei. Mokiniai buvo supažindinti su teisingo rūšiavimo aspektais, medžiagomis, kurios gali būti perdirbamos. Diskutuojant išsiaiškino, kurias pakuotes galima rūšiuoti ir mesti į platiko, popieriaus ir metalo konteinerius, o kurios pakuotės – netinkamos. Mokiniai „sėmėsi” idėjų telefonų dėžučių gamybai – juk medžiagas galima panaudoti pakartotinai!
Edukacija “Tiko Tiks” atliekų rūšiavimo centre
Kovo 18 d. 8a kl. mokiniai lankėsi Alytaus regiono atliekų tvarkymo centre “Tiko Tiks”, dalyvavo edukacijoje, kurios metu naudojosi virtualiais akiniais, keliavo po atliekų rūšiavimo patalpas, mokėsi teisingai rūšiuoti, susipažino su įrenginiais, kurie visi telpa į vieną šiuolaikinį, modernų įrenginį – išmanųjį telefoną. Lankydamiesi po mainuko erdves sėmėsi idėjų telefonų dėžučių gamybai iš panaudotų daiktų. Laikas buvo prasmingas ir naudingas!
D.Puleikienė, 8a kl. auklėtoja, geografijos mokytoja metodininkė
Fizinis ugdymas
8-tų klasių mokiniai aktyviai dalyvavo programėlių analizėje, kurios skatina fizinį aktyvumą, pristatydami jas savo klasės draugams. Šios programėlės buvo labai įvairios, kiekviena su savo unikaliomis funkcijomis, bet visos buvo įdomios ir naudingos savo būdu. Ši veikla įtraukta į projektą „Ką slepia tavo telefonas“, kurį koordinuoja mokytojos D. Narkunienė ir D. Puleikienė, siekiant skatinti sveiką gyvenseną ir aktyvų laisvalaikį tarp mokinių.
STEAM gegrafijos pamoka
8 klasių mokiniai, vykdydami STEAM projektą “Ką slepia tavo telefonas?”, geografijos pamokoje naudojosi dirbtinio intelekto pagalba (Perplexity, ChatGPT) ir kūrė skaitmeninius žemėlapius, kuriuose žymėjo valstybes, gaminančias išmaniuosius telefonus. Savo pranešimus pristatė klasės draugams.
Geografijos mokytoja metodininkė Deimantė Puleikienė
Logotipo kūryba
Dailės pamokose 8 klasių mokiniai kūrė logotipus STEAM projektui “Ką slepia tavo telefonas?”. Mokiniai kūrybiškai pristatė savo darbus. Visi, mokinių kurti logotipai, buvo puikūs, tačiau balsuojant išrinktas vienas ir pats šauniausias – 8b klasės mokinių Gretos ir Ugmilės logotipas!