EMOCINIS INTELEKTAS
Vadovės: Aida Pačėsienė, Raminta Zalieckienė
Narės: Giedrė Romaškienė, Vilma Sinkevičienė, Justina Leonavičienė, Rimvydas Juškevičius
Tikslas: Lavinti progimnazijos bendruomenės emocinį intelektą – stiprinti mokinių gebėjimą pažinti, išreikšti ir valdyti emocijas bei ugdyti pedagogų emocinį sąmoningumą ir jautrumą mokinių emociniams poreikiams.
Uždaviniai:
Įrengti „ramybės zonas“ (sensorinius ar poilsio kampelius), kur mokiniai galėtų atsipalaiduoti ir reguliuoti emocijas.
Įtraukti vizualines priemones, skatinančias emocijų atpažinimą ir valdymą – emocijų termometrą, jausmų sienelę, motyvuojančias citatas.
Ugdyti pedagogų gebėjimą atpažinti mokinių emocinius poreikius ir tinkamai į juos reaguoti.
Sukurti emocinio intelekto metodinę bazę (užduočių, žaidimų, refleksijų rinkinį) progimnazijos mokytojams.
Siektini rezultatai:
Sukurta ir veikianti emocijų reguliavimo praktika progimnazijoje.
Mokyklos aplinkoje matomos vizualinės priemonės, skatinančios emocinį sąmoningumą.
Pedagogai taiko emocinio intelekto ugdymo strategijas kasdienėje veiklojr,
Sukurta ir naudojama emocinio intelekto metodinė bazė.
METODINIŲ PRIEMONIŲ BANKAS
METODINĖS PRIEMONĖS PAVADINIMAS
Metodinės priemonės aprašymas
METODINĖS PRIEMONĖS PAVADINIMAS
Metodinės priemonės aprašymas
METODINĖS PRIEMONĖS PAVADINIMAS
Metodinės priemonės aprašymas










